Rosadagar

Hel natt!

Publicerad 2008-08-30 09:46:09 i Dagarna med prinsessan

Wow Isa har sovit första hela natten! Hon åt sista gången vid 22.30 å vaknade sen 06.15... Tidigare i veckan har hon vaknat i regel 2 gånger per natt å veckan innan de 1 gång per natt men har då ätit sista målet vid 21.

Så är ju bättre om hon äter sista målet typ vid 22.30 då man ändå fortfarande är vaken å sen sover hela natten. Men men är ju inte så lätt att styra över det : ) Lilla fröken gör ju exakt som hon vill. Är ändå rätt nöjd för känner mig inte trött på dagarna alls... hon somnar ju oftast om på en gång hon ätit. Å sen brukar vi somna om efter hennes "frukost" på morgonen å sova till runt 9 så de är väl rena lyxen.

Nu ska vi dra iväg å spana in lite möbelrea!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-08-30 14:12:25

Vilken lyx! Så skönt!

Jag brukar oftast amma Kasper halvt i sömnen vid 23-tiden när jag går och lägger mig. Sen sover han om man har tur till 03-03.30 sådär. Men det funkar helt ok!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela