Rosadagar

Äntligen fredag

Publicerad 2008-08-22 14:36:47 i Allmänt

Skönt att de är fredag idag... inte för att de är så stor skillnad för mig som är hemma hela veckorna : ) Men roligt när sambon oxå blir ledig till helgen. Idag har vi varit å ätit lunch i stan utan Isa, min mamma å pappa fick vara barnvakt medans å de gick hur bra som helst! Skönt å kunna äta i lugn å ro själv för en gångs skull... nog för att ja kollade på telefonen nån extra gång ; )

Nyss blev ja äntligen klar me gardinerna till köket!! Så skönt! Nu är de bara sambons uppgift kvar å sätta upp gardinstången... men de hoppas vi han orkar me ikväll : ) Nä nu ska ja surfa runt lite bland mina favorit bloggar å så får ja uppdatera me resultat på gardinerna i helgen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Mirka

Publicerad 2008-08-23 11:26:51

Du har blivit nominerad av mig! Kika in hos mig så får du se!



ha det gott!

Postat av: jenny

Publicerad 2008-08-23 16:18:26

kikar in och önskar en fortsatt trevlig helg. Kram/jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela