Rosadagar

Veckans shopping

Publicerad 2008-08-31 00:36:17 i Shopping

Lovade ju en uppdatering me shoppingen från veckan som gått... Har blivit en hel del märkte jag : ) å ALLT är till Isa... inte en endaste grej till mig själv!

Kan börja me de ja fyndat idag, för de måste man ju säga att ja gjort då ja shoppade två bäddset me 75% rabatt!! Sen hittade jag ett tyg på rea oxå som ja tänkte ha till Isas rum, kanske syr nå kuddar å gardiner av det.

Till sist hittade ja en kofta, body, sockar å tossor på H&M. Lite kläder hon kan ha senare i vinter då de är storlek 68.

   


I måndags fick jag hem en helt ny overall som ja budat hem på Tradera, det är en brun Bamse overall från Lindex (fanns förra året) i storlek 74 så den har ja tänkt att hon kommer kunna ha i början på nästa år. Har även shoppat en brun overall på Kappahl som är i storlek 68... men är inte helt säker på att ja ska behålla den ännu.

Sen har de blivit två olika mössor oxå den bruna är lite större å tunnare så är tänkt framåt våren, hittade den på Kappahl å den rosa är från H&M.

   


Sen har ja budat hem en ny Dunnis body från Tradera som är rosa å brunrandig, har fastnat lite i Tradera träsket ; ) Jeansen är från H&M å sen blev de ett 3-pack me bodysar oxå.

 

Kommentarer

Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Publicerad 2008-08-31 10:30:36

Tack för kommentaren! Overallen är från Åhlens.

Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Publicerad 2008-08-31 10:33:52

Gud så fin den där koftan var! Den såg inte jag sist jag var in på H&M känns som jag måste ta ytterligare en sväng in där nu ; ) Tradera är verkligen toppen när de gäller kläder. Med tanke på hur mycket de små liven växer nu är de perfekt att köpa billiga plagg där. Freija har en pyjamas med de där prinsessmönstret som är på bodyn där.

Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Publicerad 2008-08-31 11:09:28

Velourbyxorna från Lindex är Toppen! : ) Freija blir 5 månader idag. Vart tar tiden vägen? Tycker de har gått så himla fort.

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-31 15:20:42

Oj va mkt fint! Vart fyndade du bäddsetten??? Skulle vilja ha ett till bäbisen....

Är hos Bobo (mormor) & Offa (morfar) nu som S säger. Det gick jättebra hela resan! Har varit på marknad idag å nu ska vi till ett shoppingcenter. Får se om man hittar nåt kul! KRAAAAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-08-31 15:41:06

Traderajunkie här också ;-) Har köpt två bodys från Dunnis, jättefina och bra kvalitet!

Postat av: jenny

Publicerad 2008-08-31 18:45:29

oj vilka fynd du gjort. Molnpåslakanseten med 75% rea var ju ett riktigt kap:-) Kram/jenny

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-08-31 21:20:41

Vilka fynd! Moln-set med 75% rabatt - inte illa!

Tack för infon ang. ditt tidigare bäddset!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-01 17:46:08

Men åh va fina kläder du köpt och vilka fina fina lakan! Jag blir alldeles bebissjuk av att se allt =)

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-04 14:57:19

Rosa moln gillar jag med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela