Rosadagar

Lägesrapport

Publicerad 2008-12-19 21:10:26 i Allmänt

Äntligen börjar ja känna mig bättre! Fick i mig lite middag som mamma å pappa var här å lagade... U är i huset å jobbar på! Mest troligt är vårat sovrum tapetserat nu... Isas rum har blivit lite försenat, väggarna var inte i så bra skick så var bara å sätta upp gips på en vägg. Men kanske så har vi tapeter där inne imorgon. Tyvärr har jag inga bilder å visa då ja bara legat här hemma... Flyttar gör vi på söndag! Blir å packa kartonger för mig imorgon ligger ju efter en hel del nu!

Trevlig helg! Nu ska ja slappa i soffan å samla krafter tills imorgon!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-20 09:42:30

Din stackare så inför jul och flytt! Hoppas du snart är på benen igen!

Flyttar ni redan imorgon? Snabba ryck. Härligt att vara i huset under jul och allt även om ni har mycket att packa upp och så.

Lycka till imorgon!

Kram

Postat av: Russin

Publicerad 2008-12-21 20:51:50

hoppas du är på benen ign och isa och gubben din klarar sig från sjukan..

jag är så nyfiken på husen.. :)



kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-21 20:59:32

Hoppas du är frisk nu! Jag vill så gärna komma å kika nån dag men är LIVRÄDD för magsjukan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela