Rosadagar

Stolsdyna

Publicerad 2008-10-09 21:52:27 i Barnsaker

Å va ja är less... beställde en Polkadot Design stolsdyna den 23 september å fick hem den bara nån dag senare. Beställde den rosa å har tidigare läst att de var problem me dessa... typ färgfläckar... å oturligt nog så får ju ja ett sånt exemplar!!

Mailar webshopen å dom ska skicka en ny genast... men när den inte dyker upp får ja maila igen. Då har dom kollat igenom lagret å alla dom har är de fel på, suck! Nu väntar dom på nya från Polkadot... hoppas dom kommer snart!! Vill ha den nu!

Kommentarer

Postat av: mamma russin

Publicerad 2008-10-09 22:13:40

åh fy vad tråkigt.. hoppas den kommer snart då...jag köpte en ful sån där uppblåsbar från ikea till stina.. den får hon ha nu först innan hon blir riktigt stadig för bra är dom tycker jag..:).. sen ska jag nog sy en svart och vit.. om jag inte hittar nån snygg som är svart/vit.. hmm, undra om det finns polkadot sv/vit?? det vore ju snyggt!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-10-10 00:34:04

Trist då det felar sådär..! Hoppas det löser sig..att du får en icke felande dyna tillslut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela