Rosadagar

Vill ha från Ikea

Publicerad 2008-10-15 09:46:22 i Inredning & inspiration

Hmmm vart tog inredningsinläggen på bloggen vägen?? Verkar som de mesta kretsar kring Isa här just nu... Men ska försöka bättra mig å blanda för ja ÄLSKAR ju inredning!

Här kommer lite vill ha grejer från Ikea... har fått nån dille på tyger å vill ha många olika! Men problemet är bara vart ja ska ha dom...

Märks ju inte alls på dessa grejer vilken färgskala ja gillar ; )



♥ SMÄRT bordslampa 179:-
♥ GUNILLA metervara 49:-
♥ KORT konstkort 25:-

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-10-15 12:37:37

Lampan gillar jag oxå! Men vart ska jag ha den????

Postat av: mamma russin

Publicerad 2008-10-15 16:01:49

den lampan stod jag och höll i till skänken i hallen..:) men vi snålade till ordentlig och köpte det billigaste man kunde hitta lampan lampa för 29 kr.. tror det knappt är sant så billigt.. så får vi ta nya lamp tag senare tänkte vi...:)



det blir väl lätt så att de små liven liksom tar över ens liv överallt.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela