Rosadagar

Dagen

Publicerad 2008-09-05 11:39:49 i Dagarna med prinsessan



Nyss damp nyaste nummret av Allt i hemmet ner i brevlådan... men innan jag får läsa den står en hel del på schemat idag. Städa, färga håret på mamma som kommer strax, posta ett Tradera paket å ta en prommis i samma veva... ja å sen de vanliga man gör på dagarna som kan ta lite mer tid än planerat ; ) Så att hinna allt är ju inte en självklarhet!

Nä bäst att ja börjar nu å inte sitter här : ) För bara å skriva detta har tagit bra mycke längre tid än de borde... så är de me en liten prinsessa som vill ha ALL uppmärksamhet.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-05 18:03:18

Visst är det härligt att veta att man har rolig läsning framför sig när man gjort allt man ska. Trevlig helg/jenny

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-06 10:54:32

Tack för svaret! Ska kolla upp den sidan. Men bordet får nog inte vara större än 1 m. Lite svårt, vet inte heller om jag vill ha ett runt eller fyrkantigt bord.

Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2008-09-07 08:59:54

Jag brukar ha svårt från att hålla mig från att tjuvkika i tidningen. Men visst kan man njuta lite extra när allt på "to do-listan" är avklarat. Ha en skön sändag, kram Maja

Postat av: XONX

Publicerad 2008-09-07 09:06:04

Trevligt :P

Postat av: Liw

Publicerad 2008-09-07 10:03:28

nu blir min man glad när ni tycker att staketet är fint =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela