Rosadagar

Oj oj vilken dag...

Publicerad 2008-09-24 21:48:22 i Dagarna med prinsessan

...känns inte som att de har varit många rätt idag! Började ju som sagt med att Isa vaknade redan kl 6 för ovanlighetens skull. Så på förmiddan var hon rätt trött å grinig, tok skrek när ja försökte lägga ner henne för att hon skulle sova... de var inte alls poppis! Men några minuter senare somnade hon på min axel... så att hon var trött var de ju inget snack om!

Senare när vi ska iväg på babysång me föräldragruppen tänkte ja ta bussen till stan för första gången... eftersom att ja redan varit på en långprommis så ides ja inte gå. Men men hinner ut till bussen å allt i tid... men självklart när den kommer så är de ju redan 2 vagnar på den! Så ja kommer inte me... suck... så de är bara till å ta bilen...

Å sen nu ikväll när ja skulle tvätta i tvättstugan... ja då är de nån som tagit min tvätttid!!! Självklart har vi ju så att man tar me sig nyckel så ingen annan kan komma in. Så efter mycke om å men efter att ja ringt vicevärden så får ja tillgång till tvättstugan... så rena kläder hann ja i allfall få!! Tur de!

Nä nu ska ja bara titta runt lite bland alla bloggar å sen blir de sängen för mig... kan nog behöva en tidig kväll efter denna dag!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-09-25 07:30:10

hej :) ang golvet vi har i köket.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! jag skulle absolut inte rekommendera golvet. Det är jäkligt snyggt. MEN som sagt.. ALLT syns varenda liten vattendroppe som landar på golvet blir synlig. skittråkigt. dessutom blir golvet typ statiskt och drar till sig allt damm.. så himla trist. skulle jag orkar skulle jag byta ut golvet NU på direkten. Men är lite för lat och har lite för tunn plånbok just nu ;-)



däremot la vi svart skifferliknande (om det inte var det)klinkers i hallen. stora plattor med grafitgråfog. de kan jag rekommendera det är jag dönöjd med och klinkers är så smidigt i en hall! lättare att göra rent också för om man torkar av med en mopp så försvinner smutsen, det gör det inte på köksgolvet! tyvärr.. det bara dras runt pga statiskheten..



http://emmyt.blogg.se/2007/july/hallrenovering-pa-gang.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela