Rosadagar

Gungställning

Publicerad 2009-08-09 23:33:21 i Dagarna med prinsessan

Skrev tidigare i veckan om min målning... å ni gissade rätt angående va de var jag målade, kanske inte så svår gissat! Den gröna å blekta gungställningen har nu fått en grå färg... blev riktigt bra. Isa har fått ärva den efter mina kusiner... perfekt!

Så nu har vi en tjej här hemma som vill gunga mest hela tiden!! Så fort hon ser gungställningen ska hon dit å gunga... å LÄNGE gungar hon! Idag somnade hon till å me men innan de skulle hon inte kliva upp ; )


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-11 18:09:19

Vad fin den blev! Vi har också en i den gröna färg du beskriver. Nu blev jag ju lite inspirerad, kanske måste måla lite snart ;-)

Kram

Postat av: sofia

Publicerad 2013-05-21 10:17:24

hej
jag googlade om man kunde måla om gungställningar och hamnade på din sida. jag har med en sån där grön och röd fulen. tänkte måla om den. Men vad hade ni för färg och målade du med pensel? Gick det åt många målningar innan det täckte.
Tacksam för svar på mailen :)
MVH sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela