Rosadagar

Ingen inskolning idag...

Publicerad 2009-08-31 08:12:33 i Dagarna med prinsessan

Nä de blir tyvärr ingen inskolning idag som de var tänkt... Isa är förkyld! Hon snorar å har sovit väldigt oroligt i natt... mest snurrat runt i våran säng hela natten! Ja som hade räknat me att hon skulle bli sjuk när hon börjat dagis, men hon blev de innan vi ens hann dit.

Jag som tyckte de skulle bli riktigt skoj att få komma till dagis idag å se hur allt är där... men men vi kommer ju få gå dit om några dagar istället!

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-08-31 08:30:20

hej hej..

kom på den lilla detaljen.. Din adress är ju bra om jag får, hahaha...

kan du skriva den till denna mailen.. inte in live.se utan till denna adress isl.. live.se bara krånglar och jag kommer inte in på den..:(



kram

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-08-31 08:30:37

oj glömde.. krya på sig Isa.. :)

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-08-31 10:43:05

haha, klantig jag är.. nu har du min "privata" mail adress i fältet.. ;)



KRAM

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2009-08-31 12:09:29

Åh nej va trist! Krya på lilla tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela