Rosadagar

Sockar å inneskor

Publicerad 2009-08-27 00:04:22 i Barnsaker

Yes, idag på stan hittade ja äntligen vanliga sockar utan halkpluppar... i neutrala färger som ja gillar! Så svårt å matcha om man har en massa mönster på alla sockar. Hittade sockarna på Åhléns...

Varför vill ja då ha sockar utan halkpluppar? Som ja redan visste är att dom kyler i skona på vintern... men fick även lära mig nåt nytt hos Emmy för några dagar sen! Att de är inte bra för att foten inte kan röra sig som den ska i skon... Ni kan läsa mer va Emmy skrivit här.





Har varit på väg att beställa tofflor till Isa många gånger dom senaste dagarna... har varit helt inne på ett par Bobux, men har inte kunnat bestämma mig för vilka! Men idag hittade ja ett helt annat märke som ja aldrig hört talas om å blev sugen på dom istället... hittade dom i webshopen Barnlycka.se... just nu är de även 20% rabatt där om man uppger rabbatkoden: nyshop

Så någon av dessa blir de kanske... bara ja kan bestämma mig : )

  

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-27 10:58:45

Bra tips, det måste jag kolla in! Annars tycker jag att Fuzzies (säljs på mammashop.se) är så fina, och de är på rea nu, tyvärr väldigt slutsålt i storlekar dock...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela