Rosadagar

Vilken resa!!!

Publicerad 2009-02-20 22:16:31 i Dagarna med prinsessan

Igår åka jag & Isa ner mot Umeå... resan gick hur bra som helst! Hon sov halvvägs å sen pysslade hon på me sina leksaker i baksätet...

Men idag när vi skulle åka hemåt... gick de inte alls lika bra!! Nu var även mamma/mormor me... resan tog 4 timmar å 15 min!!! Ner vägen gick på drygt 2 timmar å 30 min! Så då kanske ni förstår att de var en liten dam som inte var så nöjd! Men tillslut efter MÅNGA stopp så slocknade hon andra halva av resan... vet inte va ja hade gjort annars?! Hade nog blivit en hotell natt i Skellefteå ; )

Ja de är nog bara å lära sig att saker kan ta betydligt mer tid än de brukar me barn!

Kommentarer

Postat av: MammaRussin

Publicerad 2009-02-20 23:06:10

hallåj..

jo willys har stor pack på libero blöjor.. ibl, inte jämt.. 175 kr utan rabatt kupong..:) rätt ok pris tycker jag..



klart du skulle ha en award.. :)



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela