Rosadagar

Dagen

Publicerad 2009-01-03 21:11:50 i Dagarna med prinsessan

Idag har vi varit å hälsat på hos K som har tvillingarna Tyra & Tilda (2 månader)... där bjöds de på gott fika å så blev de en massa surrande som vanligt!




Isa fick sin julklapp av Tyra å Tilda... men tyvärr så var de för litet så vi svängde förbi H&M på hemvägen å bytte. Fanns inte samma kofta å jeans men hittade några andra... tyckte jeansen var så tuffa me fickorna baktill! Hittade även en tröja på rean...

           

     

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-01-03 21:40:17

Åh så söta de är! Å lik sin far där med tror jag...

Kan du skilja dem åt??? Tycker de ser väääldigt lika ut. Tyckte det såg ganska stora ut på bild ett men sen när Isa satt bredvid på bild 2 ångrade jag mig...:-)

Jag måste få följa med nån gång å hälsa på dem!

Postat av: Tjohalia

Publicerad 2009-01-04 01:54:34

Nåå så söta alla tre är! Kram Sandra

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-04 15:10:42

Vilka goingar! Kan inte fatta att jag med ska få TVÅ bebisar. Isa är så himla söt!

Hur trivs ni i huset?

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-01-05 22:21:46

Gud vad söta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela