Rosadagar

Orolig sömn

Publicerad 2009-01-27 23:06:42 i Dagarna med prinsessan

Jag blir galen... vet inte hur många gånger jag varit in å nattat om Isa sen hon somnade strax efter åtta. Hon vaknar till å bökar runt i sängen å grinar. För att få henne å somna om måste man ta upp henne å bära ett tag... så sover hon sött bara efter ett litet tag. När man fortfarande är vaken är de ju inte super jobbigt, men desto jobbigare när man gått å lagt sig!

Nä nu är de på tiden att ja läser på om nån sömnmetod! Har sagt att ja ska göra de tidigare... men har liksom aldrig blivit av. Nån som har tips på nån metod som funkat för er å även länkar vart man kan läsa lite?!

Nä nu är de dax för sängen... så kanske man får lite sömn i natt : )

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-01-28 00:12:13

Våran dotter är 8 månader och är exakt likadan. Men tydligen har de en sådan period mellan 7-10 månader då de är väldigt beroende av föräldrarna och vaknar av oro. Men jag har också läst (mycket jag läst här nu=) haha) att man INTE ska börja med några nya rutiner eller typ 5-minuters metoden under denna period. Sov så gott! ;) /en mamma från andra delen av stan med störd sömn

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-28 06:08:23

Det låter ju som hemma hos oss, ständig jour hela natten från kl. 19.00 till morgon..



kram

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-01-28 22:23:21

hej hej..:)



stina håller också på och bökar nu.. varje natt.. men vi flyttar över henne till vagen.. då somnar hon om... haha.. jag tjatar om denna vagn men har du inte testat det så gör det.. :) det brukar funka..:)



ha det gott:)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela