Rosadagar

Bad & lek

Publicerad 2009-07-28 23:48:46 i Dagarna med prinsessan

Idag har vi haft strålande sol, super härligt! Jag & Isa har varit hos pappa/morfar hela dan... Isa har badat i sin pool å lekt en massa. Jag har mest slappat!








Var iväg en sväng på handelsträgården som ligger i närheten och shoppade lite jord som behövs till häcken... hade tänkt klippa å fixa med de när Isa somnat. Men när man är laddad för å göra nåt... ja då har inte Isa ingen lust att sova! Hon somnade först vid 21.30 och vid de laget hade de börjat regna + att lusten att gå ut å fixa hade försvunnit för länge sen...

Kommentarer

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2009-07-29 07:38:24

Låter som att ni hade en riktigt mysig dag! Härligt!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-29 17:11:23

Sista bilden var helt underbar!

Postat av: ♡ MammaRussin

Publicerad 2009-07-30 08:09:39

hej gumman..

haha, så du fastnade..:) "ler"



tror det kostade ca 350 kr, men det står ju i dollar va på sidan..



då får du ju en andledning att byta till wp med.. blogg.se strular ju hela tiden nu..



hoppas du får denna kommentar för jag har försökt flera gånger nu..



jätte vackra kort du tagit ... vilka färger..:)



kramisar från mig

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-07-31 18:19:57

Saknar er redan, speciellt Isa :)



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela