Rosadagar

Smoothies

Publicerad 2009-06-03 12:08:58 i Barnsaker

Igår hittade jag smoothies från Ella's Kitchen när jag var å handlade på Coop... har tidigare läst om dessa i flera olika bloggar, men inte hittat dom i nån butik här. Så shoppade hem en i varje smak... Isa har testat den gröna å den var populär! Fler ska inhandlas till resan... perfekt å ha i väskan som mellis!






The Red one - Banan, äpple, mango, aprikos
The Green one - Äpple, banan, päron, kiwi
The Yellow one - Banan, jordgubb, äpple, hallon

De är gjorda av 100% ekologisk frukt och är inte utspädda med varken vatten, safter eller koncentrat.

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-06-03 12:48:15

hej hej..

vilka bra smooties att ha med , som du säger på en resa.. :)

måste kolla på vårt coop.. tack för tipset..

hoppas ni mår bra.. kramar

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-03 17:34:23

Stod och höll i såna idag jag med..men de var ju tokdyra....jag blev snål...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela