Rosadagar

Frissan & shopping

Publicerad 2009-05-22 21:03:50 i Shopping

Idag har jag varit hos frissan... blev både klippning å ljusa slingor. Var på tiden då de var evigheter sen ja gjorde nåt me håret. Men som vanligt är ja inte så nöjd... varför blir ja aldrig de nuförtiden??! Tycker de blev lite för ljust... men får väl ge de några dagar så kanske man vänjer sig! Inte skoj heller när man inte känner sig nöjd å så har kalaset kostat en hel del...

Blev en sväng på stan helt själv oxå... skönt å gå lite i lugn å ro utan barnvagn! Till mig själv hittade ja ingenting... men Isa fick ett par nya sandaler, hittade dom på Din sko.


Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-05-22 22:40:52

vilka fina, vi har tittat lite efter ett par sandaler till stina men inte ittat några fina.. men dessa var ju jättefina.. konstig va, vi som brukar köpa lika till våra töser..;)



hoppas allt är bra med er.. kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-23 20:39:23

Jätte söta sandaler, kollade på exakt likadana åt min lilla Astrid men fanns inte kvar i hennes storlek :(



Ja visst har Mimou fina saker, jag har dock inte lika långt till sthlm men tillräckligt långt ändå för att det inte ska vara värt o åka dit för rean!



Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela