Rosadagar

Tapeter på plats

Publicerad 2009-05-21 09:14:52 i Renovering av huset

Igår tapetserade vi sovrummet... eller vi å vi, jag var mest hantlangare å sambon satte upp tapeterna. Gick bra men inget nån av oss gillar att göra. Så här blev resultatet!

Tapeten är från Boråstapeter, serien Garden




Golvet i sovrummet får vänta lite... idag börjar sambon gräva ner plintar för balkongen som ska byggas ut. Så nu börjar vi ha många olika projekt på gång samtidigt. Men hade varit grymt skönt me en stor balkong nu när sommaren kommer... dock kommer nog detta oxå ta sin tid.

Nä nu ska jag oxå göra nån nytta... blir städning inne, inte så värst kul! Men men sen får vi gå ut i de fina vädret jag å gumman. Ha en härlig dag å hoppas ni har lika fint väder!

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-05-21 10:50:35

hej hopp..

oj så snyggt det blir.. :)

vad ni grejar ... det måste vara underbart att ha erat hus nu i sommar..:) hur trivs ni??



vad jobbigt att Isa med håller på och ska vara uppe på kvällen.. men samtidigt är det ju mysigt.. fast inte igår då jag var själv och var fast på toan..h ihihi..:)



ha en trevlig helg vännen!!!

Postat av: Mirka

Publicerad 2009-05-21 14:20:23

Så läckert!



Jag hoppas vi får igång tapetsering här hemma nångång. Nu känns det väldigt långt ifrån:( men nån gång så ska det bli av och då lutar nog mina taptval åt liknande era.

Postat av: karola

Publicerad 2009-05-21 14:28:55

ojoj många järn i elden. tapte är snygg den har jag valt till ett inrednignsprojekt jag arbetar med för tillfället :)

Postat av: Jenny -

Publicerad 2009-05-21 20:34:33

Men åh gu va snyggt det blev :) Åh så du har också en electrolux? Vi har som sagt bara lånat den vi har just nu men hoppas på att klicka hem en sån egen så snart som möjligt :)



Hoppas du har en fin kväll, kram Jenny

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Publicerad 2009-05-21 22:02:20

Dom är helt klart värda att testa! Eira älskade att sitta och suga på den så den gick fort ner :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-23 15:15:15

Vilken snygg tapet! Vi var väldigt nära på att välja den fast i brunt och rosa till sovrummet när vi flyttade in, och inland ångrar jag mig faktskt att vi inte gjorde det. Superfint!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela