Rosadagar

Tredje dan avklarad

Publicerad 2009-09-04 13:48:55 i Dagarna med prinsessan

Så då var den tredje dagis dan avklarad... gick hur fint som helst både igår å idag. Igår var dom ute nästan hela tiden då vi var där, Isa hon ville mest gunga å satt å tittade på alla barnen. Fick även äta lunch... gick väl si så där, hon åt inte mycke.

Idag blev de en inne dag för dom minsta barnen... regnet ÖSER ner ute! Jag fick gå ifrån en sväng på en liten fikarast å Isa hon hade inte saknat mig de minsta medans ja var borta... hon märkte nog inte ens att ja försvann. Hade fullt upp att leka me dom andra barnen å alla grejer. Lunchen fick hon oxå äta utan mig... gick väl si så där me de... hon åt inte mycke. Men tror inte att hon hade ätit mer om ja hade varit där! Hon äter ju väldigt ojämt... bra ibland å väldigt dåligt ibland.

Sen efter lunch promenerade vi hem i ösregnet... Isa satt å mös i vagnen medans ja blev blöt! Inte somnade hon på vägen hem som igår... hon är fortfarande vaken! Så får se när hon får ro att sova sin vila... är inte så sugen på en prommis i de här vädret.


Dom här hade ja behövt i dagens väder : ) Gummistövlarna kommer från Viking å heter Fox



Hade tänkt att vi skulle åka iväg en sväng till stan idag... men tror vi stannar inne i de här vädret!

Kommentarer

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-09-05 23:47:48

det piskregnade här hos oss igår också när vi gick till och från stan. blåste hur mycket som helst också så när Maali ville gå själv lite på torget så fick hon såklart det men det var rätt läskigt när hon höll på att blåsa bort så hon hugg mig stadigt i näven :)



sen när det regnade jättemycket igen - det gjorde det inte under hennes promenad - satt hon i vagnen och myste. själv var jag typ dränkt katt. blä!

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-09-05 23:48:20

glömde ju skriva: va roligt att det går bra på dagiset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela