Rosadagar

Underbart väder

Publicerad 2010-04-20 21:16:32 i Dagarna med prinsessan

Idag har vi varit ute en hel del i det underbara vädret... när ja hämtat Isa på dagis åt vi mellis i solen på balkongen, hur härligt som helst!!




När sambon kom hem från jobbet hade han med sig både trehjuling å cykelsits som Isas kusin har haft... Så självklart blev de å testa båda! Cyklingen för Isa gick väl så där... lite för tungt å trampa kanske, men hon ville att man skulle skjuta på istället. Åka i cykelsitsen bakom pappa var dock en hitt... de gillade hon! Synd att ja inte vågar mig på å cykla me henne där bak nu me stormagen. Hade varit skönt å kunna cykla till dagis.

 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-20 21:44:44

Så härligt det ser ut!

Postat av: ullisar

Publicerad 2010-04-21 00:26:17

Första utefikan är såå välkommen!!



Men du... hur länge sen var det jag var här!? Jag kan inte minnas att jag visste du var gravid ens en gång...?! Men, för säkerhets skull, GRATTIS mestaste!! Gudars va spännande! Å n vet inte vad det blir för sort förstår jag? - om det inte är så att du är lite hemlighetsfull :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela