Rosadagar

Lila eller rosa?!

Publicerad 2010-08-21 23:09:28 i Barnsaker

Idag har vi varit och provat Molo overallen me Isa... om det blir en Molo som de just nu lutar åt blir de storlek 98. Men var ju de där med färgen då. Hade tänkt mig en lila men var ju inte riktigt nöjd me just den lila färgen och sambon han vill att vi köper en rosa!! Haha han som nyss tyckte att ALLT var rosa. Känns lite trist me samma färg i år igen faktiskt... MEN den bubbelgums rosa är ju suuuper fin! Så ja fortsätter me velandet ett tag till och får se när ja kan ta nåt beslut!

Vilken tycker ni är finast??


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-22 08:18:16

Jag tycker rosa!!!

Postat av: Karin

Publicerad 2010-08-22 08:32:13

Jag tycker lila!!! :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-08-22 09:56:46

Ååå va svårt! Vi hade en lila Molo och en rosa Didriksson förra året till Leia. Har inte sett årets lila Molo i verkligheten men den ser ljusare ut. Såg en blogg där hon hade provat både rosa och lila Molosarna i år och då tyckte jag att lila var snyggast. Svååårt!:)

Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Publicerad 2010-08-22 11:58:45

Okej tack för svaret :)



Förresten.. Den lila overallen är finast tyckte ja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela