Rosadagar

Snabb leverans!!

Publicerad 2010-08-25 20:39:21 i Shopping



Tjohooo idag fick ja min nya iPhone 4 :D Nu väntar jag bara på ett mikrosimkort innan den kan startas! Blev en beställning tillslut... fick genom ett garantiärende en helt ny 3 GS och passade då på att sälja den. Fick de ja ville + lite mer så de var ju inte dumt :)

Vet inte riktigt hur de gick till när jag fick den redan idag... trodde minst att den var 1 månad bort. Telia sa när ja beställde den förra måndagen att det var 5-6 veckors leveranstid! Så hade MINST räknat me den tiden eller mer... skoj när man för engångskull får nåt fortare!

Nu måste jag surfa runt och hitta nåt fint skal till den! Tips på bra sidor tas gärna emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela