Rosadagar

Semester 2011.

Publicerad 2010-12-30 23:58:10 i Allmänt

Blir en solsemester i början av sommaren! Behöver jag säga att de ska bli SKÖNT?! :) Har suttit och letat den perfekta resan nu flera kvällar. Tillslut igår bokade sambon ett av hotellen jag hittat... Men är inte helt hundra på att de är rätt.

Det som är preliminär bokat är en resa till Side i Turkiet med Fritidsresor. Ett Blue Village hotell med all inclusive som heter Seven Seas Side. De vi inte tänkte på var dock att de varken fanns micro, plattor eller vattenkokare på rummet. Lite besvärligt när man har två vällingbarn... Sen vet jag inte heller om jag vill ha all inclusive, gick inte att välja utan. Vad tycker ni som provat på de kommer ni välja de även nästa gång?


Ser härligt ut!! Finns även en liten vattenpark... tror de var de som lockade sambon mest ;)

Rummen ser väldigt fräscha ut!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-12-31 09:03:35

Jag har aldrig rest med all inclusive men vi ska resa till Karibien i vår och då rekommenderar de all inclusive. Är i varje fall tryggt med tanke på magbasiller ;-).

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-12-31 09:58:57

All inkl. Är Sköööönt men trist... Men nån gång ska man prova det absolut så jag tycker ni ska köra på detta!! Hade GÄRNA joinat men det blir ingen utlandsresa för vår familj denna sommar...:-(

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-31 11:42:48

Vi var på Blue Village all inclusive på Rhodos i somras. Det är inga problem med vällingbarn där. De har tevatten i restaurangen tillgänglig hela tiden så det är bara att hämta och blanda med kallt vatten. Ta med en termos så kan ni spara vattnet under hela natten. Riktigt skönt att bara slappa en hel vecka och med all inclusive behöver man inte oroa sig för att barnet inte äter mat man betalat för. Det passar verkligen småbarnsföräldrar! Är lite avis faktiskt =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-31 12:07:11

Ååå vad härligt med en solsemester för hela familjen! Har aldrig rest med all inclusive så jag har inga bra råd.



Kram

Postat av: Carina

Publicerad 2010-12-31 13:24:03

Det är så sköönt när man har barn!!! Men inget vi kommer att använda oss av när barnen är stora, men det har jag väl redan berättat? Poolområdet ser härligt ut!! Å vi hade lätt följt med!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-02 11:06:30

Åh så underbart det ser ut!! Jag har aldrig varit på all inclusive, men skulle jag åka till turkiet igen så skulle jag nog välja det för alla säger ju att det är så bra och att man slipper alla påträngade turkar när man ska gå och leta restaurang;) Sen när man har småbarn så är det nog himla skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela