Rosadagar

Ingen bra start...

Publicerad 2010-02-08 10:43:46 i Dagarna med prinsessan

Blev ingen bra start på veckan de här... Isa hann bara vara på dagis i 30 min innan dom ringde efter mig. Hon hade spytt!! Inte skoj! Just nu är de fullfart på henne här hemma så hon verkar må prima, man kan ju alltid hoppas på att de var nå tillfälligt, magsjukeskräck som man har.

Ja som skulle till MVC idag oxå... fick en ny tid på torsdag istället så får hoppas att ja håller mig frisk! Hade tänkt mig en sväng på stan me för å shoppa lite mer kläder till Isa. Helt plötsligt tycker ja hon har växt ur kläderna hon har! Men men får kanske kolla igenom lite webshoppar istället : )

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-08 12:46:15

Hoppas att ni slipper kräksjuka då, det är ju verkligen inge vidare att få.. Krya-på-er-hälsningar från Göteborg!

Postat av: Carina Berglund

Publicerad 2010-02-08 21:10:14

Lill stackaren! Hoppas hon mår bättre nu och att ni slipper få det.

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-13 15:45:52

Hej tjejen, är och läser ikapp, Astrid har ju varit krasslig i början på veckan o sen har jag fått vara med på om inskolningen så har inte haft tid att sitta vid datorn. Hoppas ni har en fin helg och att lillstumpan kryat på sig! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela