Rosadagar

Bugaboo Cameleon

Publicerad 2010-01-23 09:57:29 i Barnsaker

Är så grymt sugen på en Bugaboo vagn... kan liksom inte släppa den. Men är ju inte alls de behovet vi har i fösta hand till sommaren, då en syskonvagn är lite mer aktuell. Varför har inte Bugaboo kommit me en tills dess?! Har läst att de ska komma en i slutet av året, men de hjälper ju inte mig så mycke.

Den här hade i allafall inte suttit fel!







Nu ska ja hoppa i duschen å sen ska jag å Isa ta oss till stan en sväng. Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-23 12:06:23

Ska de komma med en syskonvagn!? Ett år för sent bara! Det är verkligen världens bästa vagn! Fast Easy Walkern är också jättebra...måste nog byta nästa år dock om Bugaboo kommer med en :-P

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-24 13:48:17

Hihi, klart det var jag som skrev, gick lite snabbt :-) Har du sett någon bild på buggans syskonvagn?

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-28 08:57:50

Här är det en till som är helt kär i buggan, vill så gärna ha .... men men nu är det ju syskonvagn som måste köpas och inte en singelvagn...



Hoppas mycket på baby jogger city select som ändå påminner en del om buggan tycker jag. Tyvärr kan vi inte vänta tills buggan släpper en till hösten :(



Ha en fin dag, kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela