Rosadagar

Cassandra Rhodin

Publicerad 2010-01-26 13:21:05 i Inredning & inspiration

Tycker de är suuuuper svårt att hitta tavlor som ja gillar... Men de är nåt vi verkligen behöver!! Just nu är väggarna bara helt vita i vardagsrum å kök så där hade de behövt komma upp nån tavla, tygtavla eller fondvägg... men har inte bestämt mig för vad än!!

Här är några tavlor från Cassandra Rhodin som jag gillar! Men de var ju de där me å bestämma sig... inte min starka sida!! Både motiv å vart ja ska hänga dom ; )



Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-01-26 18:31:57

Åhhh, jag vill oxå ha dessa. Jag gillar den första och sista bäst :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-26 19:37:13

Den första var klart finast!

Postat av: Carina Berglund

Publicerad 2010-01-26 20:05:01

Den första tavlan var ju skitläcker!! De andra var också snygga men den första.... gaaah

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-29 20:56:36

Jag älskar verkligen våra buggor. Men cameleon är min ögonsten.;) Passar verkligen för våra behov.



Cassandras tavlor är underbara! Har några stycken i vardagsrummet som sambon skrivit ut på canvas.:) Helst vill jag ha original men de är liiite svåra att få tag på, hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela