Rosadagar

me&i

Publicerad 2010-01-30 19:30:37 i Shopping

Suck vet inte hur länge jag har försökt ladda upp de här inlägget utan att lyckas!!! LESS på blogg.se... men nu verkar de fungera. Middan är uppäten å strax är de Robinson på tv...

Idag har jag haft me&i träff hemma hos mig... blev ett helt gäng av tjejer som va sugna å shoppa från den nya kollektionen. Blev en klänning, tunika och en mössa till Isa.



Ikväll blir de bara en lugn kväll hemma... skulle ha middagsgäster men tyvärr är dom sjuka å kan inte komma! Blir nån god mat å Robinson på tv i allafall!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-31 22:21:08

Faktiskt sugen på att ha en träff med dom o bjuda hem lite vänner också så fort bebban kommit :)



Jätte fina kläder!



Ha en riktigt fin vecka, kram Jenny

Postat av: Sofie Mumsfillibaba

Publicerad 2010-02-02 12:20:17

De har ju så fina kläder! jag köpte en sommar/solklänning på Tradera i somras som jag ääääälskar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela