Rosadagar

Barnsängar

Publicerad 2010-01-12 10:15:46 i Barnsaker

Igår var vi runt en sväng å tittade på sängar till Isa... men de finns ju inte ett så värst stort utbud förutom Ikea. Dom man hittar känns absolut inte nå speciella alls, men dom kostar 3000-4000:-!! De är verkligen nåt ja inte har lust att betala! Gillar växasängen Minnen från Ikea mest av dom vi hittat å den har ju ett rimligt pris oxå. Så till helgen blir de mest troligt en sväng till Ikea å inköp av säng.






Tittade lite mer på Ikeas sida å hittade en säng som heter Trofast... den har ja inte sett tidigare. Var oxå helt okej om den får ett lager vitfärg. Egentligen är den sängen mer min stil...




Har tittat lite på sängkläder oxå... hittade ett som är klockrent till en Hello Kitty älskare : ) Men sen hade ja viljat ha nåt rosa me prickar oxå. Men tror ja kommer köpa full storlek på täcke + kudde på en gång, har inte hittat så mycke av nån mellanalternativ från spjälsäng till vuxensäng. Va har ni för storlek på täcke och om de är mindre än vuxen vart har ni hittat de?


Kommentarer

Postat av: Mirka

Publicerad 2010-01-12 10:59:24

Vi har en minnen-säng från ikea till Sigrid. Fast hon har en svart. Men det är faktiskt Hello Kitty påslakan i nu :)

En superbra säng tycker jag!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-12 11:01:53

Vilka priser egentligen. Men de sängar ser kanon ut. Lakanen eller överkast gör ju att vilken säng som helst kan bli rolig!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-12 12:59:28

Den trofast var ju jättesnygg med vitfärg! Har fortfarande spjälsängsmadrass + täcke i Sigges utdragssäng, tycker det räcker bra. Brukar det inte finnas en strl på påslakan som heter "juniorsäng"? Har för mig att det är ett mellanting mellan spjälis och fullstor.

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-13 23:33:40

Jag har letat som en galning efter ett "mellanbäddset" till Astrid men har gett upp så nu har hon ett täck i fullstorlek eftersom jag inte hittade några bäddset som jag gillade i de mindre storlekarna. :(



Kramisar på dig vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela