Rosadagar

Dagen

Publicerad 2010-03-05 21:17:14 i Dagarna med prinsessan

Äntligen har Isa somnat... hade lite svårt att somna ikväll, babblade å härjade runt i sängen tills hon slocknade mitt i allt.

Idag har de varit super härligt vårväder ute... runt nollgradigt å snön har faktiskt börjat smälta lite. Våren kanske kommer nån gång den me. Blev en sväng till stan för mig å Isa, träffad Karin för en sen lunch och lite shopping. Var ingen hitt å sitta i vagnen om man hette Isa idag... hon ville gå själv inne på affärerna. Spårade tillslut ut på Lindex... alla kläder på överdelen åkte av för hon skulle byta ;) Finns ju lite mer å välja på där än hemma i garderoben. Tillslut fick vi ut henne ur affären å tröjan åkte på igen! Behöver ja säga att ja var svettig sen?!

Nu ska ja strax se på veckans höjdpunkt på tv... Solsidan! Ni har väl inte missat de??? Är så sjukt roligt! Till de blir de lite Ben & Jerry's glass, har blivit lite smått beroende av de på sista tiden.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-05 21:45:18

Håller med, sitter och skrattar åt solsidan just nu :-)

Postat av: Carina B

Publicerad 2010-03-06 15:52:19

Jo, solsidan kan man verkligen inte missa! Och Ben & Jerry's mmmmmmm det lät gott.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-06 19:28:23

Jag är beroende både av Ben & Jerrys å Solsidan...:-)

Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Publicerad 2010-03-06 22:37:37

Hihi ja visst är solsidan bara så underbart! Verkligen veckans höjdpunkt! Hoppas ni har en underbar helg, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela