Rosadagar

Crocs

Publicerad 2010-05-19 22:38:32 i Barnsaker

Måste inhandla några tåliga sommarskor till Isa som passar å ha på blandannat dagis... så tänkte att ett par Crocs måste vara rätt perfekt. Går liksom bara å skrubba av lätt... Men har aldrig varit ett fan av den vanliga modellen så har hittat två olika ballerina modeller. Men nu kan en velis som ja självklart varken bestämma mig för färg eller modell ; )

Ska man köra på svart som passar allt... eller kanske nån rosa färg?! Ja de är frågan... den två färgade rosa modellen hittade ja i helsvart oxå men inte i nån webshop i Sverige, verkar vara en ny modell. Så tips på vart den finns att köpa tas gärna emot! Dom andra hittar ni hos Kotteshoppen.se...

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-05-20 10:22:02

Söta skor du har bilder på! Leias kommer från Skopunkten. Kanske att det finns något liknande som de du har bilder på.:)

Postat av: Carina B

Publicerad 2010-05-20 20:48:11

Jag köpte de där Crocs Mary Jane till alla tre tjejerna förra året och jag och flickorna är supernöjda! Lova har rosa, stortjejerna röda. Lovas kommer från Umeå, Crocsbutiken och de andra beställde jag på Brandos. De är så bra när de till och med kan bada i dem när det är stenigt och lätta att bara diska upp när de blir skitiga!Sitter bra på foten gör de också, förresten jag köpte ett par egna också fast svarta...

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-26 07:33:00

Har lilla bebisen kommit än tro? Vi väntar med spänning!

Postat av: ullisar

Publicerad 2010-06-05 23:54:50

dom där med blomman på tycker t o m jag som är sötallergiskt var dunders fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela