Rosadagar

Full rulle!

Publicerad 2010-10-12 23:29:17 i Thea

Här hemma är de full rulle... med dop till helgen finns de mycke som ska fixas! Men tror att jag har ganska bra koll på läget just nu :) och bakandet går de framåt med!

Typiskt är väl när man har så mycket att fixa med så är Thea inte alls på humör på kvällarna. Tror de är tredje kvällen hon är lite gnällig... eller ikväll har de inte bara varit lite gnäll utan gallskrik! Just nu har hon slocknat i min famn och frågan är om jag ska våga lägga henne i sängen eller om de börjar om då. Ett litet tag kan vi dra ut på de iallafall ;)

Har inte hunnit med att berätta att hon nu har vänt på sig från rygg till mage! Hände redan förra veckan... hihi ni är säkert många som är super intresserad av det ;) Men skoj för mig att skriva ner så man kommer ihåg! Minnet är inte det bästa nuförtiden!


Hon kämpade ett bra tag innan hon lyckades vända sig


Skulle aldrig ha skrivit att hon satt lungt i min famn tidigare... klockan har nu hunnit bli mycket (hann aldrig uppdatera tidigare) för hon vaknade och har bökat fram tills för ett tag sen. Då dög de att bli ammad till sömns. Så just nu ligger hon mitt i min säng... men jag lovar där får hon ligga!! Rör henne inte en millimeter.

GONATT nu ska jag också ta och sova!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-10-13 08:16:54

Vad duktig hon är sötisen!! Ibland måste även hon få ha dåligt humör :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela