Rosadagar

Ny vagn?

Publicerad 2011-04-13 12:35:00 i Barnsaker


Den nya ljusrosa Bugaboo Bee+


Har ett bra tag funderat på att köpa en Bugaboo Bee+... och nu är det nära ;) MEN blir den vagnen bra tror ni?! Ni som har eller har haft en är ni nöjda? Det jag kanske saknar är en bygel till den. Men har läst om nån universal som funkar i värsta fall. Har ni saknat bygeln? Thea kommer ju vara runt året till sommarn när jag tänkt börja använda den...

Är ju så nöjd med min Bugaboo Cam så känns som ett bra val att köpa en Bugaboo till!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-13 13:06:30

Jag har bara en vanlig Bee och inte en Bee+ så det är vissa grejer som skiljer. Vi har använt den sen Leia var fem månader men inte på vintern pga hjulen. Den är superhärlig att köra och det känns som den flyter fram, sambons absoluta favoritvagn. Vi köpte den för vi tänkte ha den i bilen, typ som en rejälare paraplyvagn. Så har det inte blivit eftersom den är så himla stor och vi har en hundbur med också. Men jag älskar vagnen och kan inte tänka mig att sälja den, dock skulle jag aldrig få för mig att lägga typ 7000 kr på den som de nya ungefär kostar. Vi köpte våran ny med mugghållare för 4500 och det kan jag tycka är i mesta laget för en vagn som inte kan användas under vintermånaderna, inte här nere iaf. Luddigt svar, den har bara fördelar vad gäller själva vagnen förutom vinterkörningen och det negativa är priset men det beror ju på vad man har att röra sig med.:)



Kram kram

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-04-13 13:20:52

KÖÖÖÖP!



Jag var jättenöjd med min BEE. och himlans snygg den är den nya ljusrosa!! Vill haaa!



Den är oerhört skön att köra, liten smidig och allt.. perfekt 2:a vagn



Hade inte bygel på min Bugaboo Gecko och inte på BEE heller och har aldrig saknat det.

Postat av: A

Publicerad 2011-04-13 18:22:46

Hej!



Superfint ni har det hemma,gillar skarpt soffbordet var har du köpt den.

Postat av: Heléne

Publicerad 2011-04-13 21:50:43

A: Tack! Soffbordet kommer från www.kontinentmobel.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-17 22:21:50

tråkigt att ni fick dåligt väder i fjällen:/ Hoppas det blir fint nu här hemma under påsk iaf.



Åhh vad den är snygg bee+!! Du får verkligen inte smitta ner mig om du köper en:) Får helt enkelt inte alls titta på den;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela