Rosadagar

Vårblommor.

Publicerad 2011-04-20 22:17:52 i Allmänt

Planterade igår dom första blommorna för i år. Blev en lite blandning av penseer, nå lökar (?) och murgröna... jag är inte så bra på de här med blommor så vi får se hur länge dessa överlever ;) Lite vårigare vid entrén känns det i allafall!


Nu är hemmet städat och sängarna renbäddade. Så ska alldeles strax lägga mig i vettig tid för en gång skull! Händer inte ofta. Men med lite lätt huvudvärk ska de bli skönt! Får hoppas att jag vaknar utan imorgon ska nämligen iväg på en trevlig lunchdejt med tjejerna utan barn :)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-04-20 22:36:15

Snyggt! Jag kikade på snygga stora krukor när jag var på stan idag, men dumt att köpa här ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-22 20:29:18

Såhärligt med blommor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela