Rosadagar

Vecka 13.

Publicerad 2011-04-18 22:08:09 i Skönhet & hälsa


Höll nästan på att smita undan med en viktuppdatering idag ;) Blev nämligen +1,5 kg på vågen imorse... rätt väntat dock!! Har ju inte alls skött mig dom två senaste veckorna. Har ätit en massa godis och annat sött. Så nu är de skärpning på den fronten igen! Känner hur sockermonstret har tagit över. Vill ha nåt mest HELA tiden. 

Så idag har jag börjat fylla i checklistan igen! Så har man koll på vad man äter... lätt annars att de slinker ner lite för mycke.

Veckans resultat: +1,5 kg
Totalt sen 17/1: -8,8 kg

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-04-19 07:44:04

Vi ligger verkligen i samma fas...är också SÅÅÅ sugen på nåt hela tiden, verkligen sockermonstret är tillbaka!! Kanske är det för att vi gått ned i stort sett det vi vill nu så är det svårare med motivationen...jag vet inte, jobbigt är det i alla fall. Jag gick ju upp ett kg förra veckan men nu ned 0,2 så det var skönt...men ändå. Vill ju inte tappa allt nu innan sommaren ;-) Nu jäklar igen ;-) Lycka till!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-20 21:37:30

Ash då! Men det kommer se bättre ut nästa vecka ska du se! Kämpa på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela