Rosadagar

Vecka 14.

Publicerad 2011-04-27 12:18:08 i Skönhet & hälsa


Ett litet minus blev det på vågen igår morse... Hade inte väntat mig nåt minus alls. Förra veckan gick nämligen inte alls bra den heller :/ Började bra men sen med påsken så gick de sämre. Men nu känner jag att jag är på banan igen och sockermonstret håller sig borta än så länge!

Har gjort nåt i påsk som jag inte gjort på evigheter!! Har alltid sagt att jag tycker det är skit trist att springa... Men nu har jag helt plötsligt tagit mig iväg på hela 3 springturer hitills!! Längtar redan efter nästa som kanske blir av ikväll om tiden finns :) Kondisen var bättre än väntat så de är ju alltid skoj och peppande att fortsätta.

Veckans resultat: -0,2 kg
Totalt sen 17/1: -9 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela