Rosadagar

Mammakär.

Publicerad 2011-02-16 22:05:04 i Thea

Mammakär MEGA är Thea för tillfället... hon är oftast en väldigt go & glad tjej i mitt sällskap. Men ganska ofta när jag inte finns i närheten är de inte roligt. Gallskrik när hon kommer på att jag inte finns där och ett huvud som går i ett för att leta efter mig. Så fort hon får komma till mig igen ja då blir hon tyst på en gång.

Nu har hon även för andra kvällen på raken velat ligga och sova i min famn eller att jag ska ligga bredvid henne i våran säng... så fort jag lägger ner henne eller går vaknar hon i princip på en gång :( Vet inte vad jag ska hitta på! Måste nog börja läsa på om nån "metod" för att få henne att somna på kvällarna.

Till nåt bättre... idag har jag inte ammat henne alls mellan 9-19.30!! Så på den fronten går de framåt iallafall. Nä nu ska jag göra ännu ett försök att lägga henne, håll tummarna för att de går vägen denna gång!

Kommentarer

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2011-02-17 23:31:20

Halloj! Tack för din kommentar! Det var ett tag sedan vi hördes av via våra bloggar!! :) Allt väl med dig? Jag har bannemig tagit och flyttat från Blogg.se nu!!!!! Så jag hoppas att du kikar in i min nya blogg och följer mig där istället!



Kramis!

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-02-18 11:52:04

Sötisen, men förstår att det kan bli jobbigt ibland.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela