Rosadagar

Vecka 6.

Publicerad 2011-02-28 22:04:19 i Skönhet & hälsa



Ännu ett minus denna vecka... blev 0,8 kg ner. Har nått de 10% målet idag! Nu har jag bara 0,7 kvar till målet jag först satte upp, helt otroligt att de gått så fort! Men tror de blir lite lite till ner efter de. Rullar på med maten. Tycker att planeringen med en matsedel är viktig för att de ska bli så smidigt som möjligt.

Har ikväll kört igång med lite träning hemma för magen och rumpan. Hittade lite övningar i Olga Rönnbergs blogg. Så de hoppas jag också ger lite resultat :) Rör inte annars så värst mycke på mig. Blir promenad till dagis och ibland en längre sväng.

Veckans resultat: -0,8 kg
Totalt sen 17/1: 8 kg

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-28 22:28:30

Men herregud så bra det går för dig! Är verkligen inspirerande för mig oxå! Toppen! :-)

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-02-28 22:35:37

Bra jobbat, vad duktig du är!!=D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela