Rosadagar

Nu ska dom bort!

Publicerad 2011-01-17 14:39:47 i Skönhet & hälsa

Nu ska mina sista gravidkilon bort... bestämde mig i lördags för att idag måndag börja med ViktVäktarna online. Så imorse var det bara att ställa sig på vågen för invägning. Började faktiskt ganska så bra, vikten som jag hade tänkt ha som mitt första delmål var visst redan passerad!! Verkar som att kilon har börjat lossna av sig själv nu... men lite hjälp på traven är ju aldrig fel. Har ju stått stil ända sen Thea var drygt 2 månader! Det har varit lite frusterande även fast jag rört på mig... Men nu när ja inte gjort NÅNTING på en månad så då händer de grejer, haha lite lustigt!

Dagen har gått bra än så länge! Måste bara sätta mig ner och planera lite mat för resten av veckan också. Blir nog inte så mycke motion den här första veckan då ja inte mår så värst bra. Har ont i halsen och kanske är de bihålorna som spökar! Isa hon är också lite krasslig så idag är alla hemma.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-17 17:27:05

Kul att vi började samma dag, nu får vi peppa varann! Och så kul att du fick en lägre startvikt än du tänkt! Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela