Rosadagar

Vecka 1.

Publicerad 2011-01-25 15:36:54 i Skönhet & hälsa



Första vägningen efter starten mev Viktväktarna var det dax för igår! Gick bra med hela 1,4 kg ner... de är bättre än jag väntat mig. Trots resultatet var jag inte alls på topp igår, tyckte att de mesta med maten kändes jobbigt. Tänka ut vad man ska äta tycker jag är de svåraste! Man skulle ha en personlig kock ;) Om ni har tips på Viktväktar recept eller andra lätta recept skicka länk eller skriv dom här i kommentarerna! 

Nä nu kämpar vi vidare! Kunde ju trots allt äta en chokladkaka i helgen också med veckobonusen... hade sparat hela veckobunsen till helgen och åt inte ens upp den. Så denna vecka får jag även ta lite från den under veckan om jag känner mig hungrig. Hur gör ni andra Viktväktare äter ni upp hela veckobonusen?

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-01-25 16:45:04

Bra jobbat Helene!!! Jag har några bra recept faktiskt, fast de är hemma så du får dem senare! Fast de är ju med gamla points systemet.... Kram på dig!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-25 16:50:29

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-25 16:51:45

Bra jobbat!!!

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2011-01-25 19:51:21

Bra jobbat vännen..:) Riktigt bra..



kramkram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-25 21:05:39

Härligt, jättebra ju! Håller med om att det känns svårt ibland med maten, men jag tror att nyckeln är att inte göra nån grej av det, att försöka laga så vanlig mat som möjligt så att det inte blir ett problem, och höfta till lite med pointsen i online, finns ju ofta nån liknande rätt man kan jämföra med. Heja, heja!

Postat av: Karin

Publicerad 2011-01-25 21:10:11

Duktig tjej!!!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-25 22:24:37

Vilken bra början!! Hoppas du lägger upp något bra recept om du träffar på det.:)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela