Rosadagar

Ny pryl.

Publicerad 2011-07-25 23:16:20 i Shopping

Har flyttat in en ny liten pryl här hemma som mamman är väldigt lycklig över ;) Nämligen en ny fin kamera! Har inte hunnit med att testa den så jätte mycke ännu men är då väldans nöjd redan. Har även börjat försöka mig på att fota mer i manuelltläge. Använde i princip bara auto tidigare! Men måste läsa på mig lite bättre i instruktionsboken och kolla igenom fotokursen jag köpte för LÄNGESEN.

Blev en Canon EOS 550D med ett objektiv från Tamron AF 28-75mm f/2.8. Beställde även en handledsrem som jag redan älskar! Så de är ett tips på ett bra tillbehör. Ni hittar den jag köpte här.


Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-07-26 22:10:13

Å vad kul! Jag har ju tänkt köpa den, har bara inte fått tummen ur! Ska bli kul och höra när du fotat vad du tycker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela