Rosadagar

Bästa natten på länge.

Publicerad 2011-03-29 08:03:51 i Thea

Vilken härlig natt vi haft! Har endast ammat Thea en gång... har varit så tjorviga nätter sen hon hade magsjuka. Går kvällen gick de också över förväntan. Hon fick i sig en HEL flaska med välling för andra kvällen på rad. Somnade och sov till runt 22. Sen får sambon henne att somna om två gånger!! De är inte illa vill jag lova. Hon har ju varit väldigt mammig och bara varit jag som gäller. Så de känns som ett STORT framsteg. Skönt att de kanske börjar släppa lite!

Snart blir det dagis för Isa och sen stan för mig & Thea.

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-03-29 20:28:12

Men tack vad glad jag blir. Roligt att du lämnade ett spår efter dig också :)



Ikväll har jag beställt Buggan, hoppas det kommer snart nu :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-30 20:30:52

Härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela