Rosadagar

Vecka 8.

Publicerad 2011-03-14 19:38:25 i Skönhet & hälsa


Som vanligt när det är måndag är det dax för vägning. Idag blev de minus igen efter att ha fått ett litet litet plus förra veckan... blev -1,1 kg idag! Det är jag super nöjd med. Mitt mål som jag satte från första början som målvikt har jag nu passerat :) Vi får se vart jag stannar, men max 2,7 kg är det kvar!! Tror knappt att de är sant.

Måste verkligen uppdatera min garderob nu! Har inga byxor som sitter bra längre... skoj men dyrt när man är mammaledig.

Veckans resultat: -1,1 kg
Totalt sen 17/1: -9 kg

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-14 20:03:17

Men gud vad du är duktig!! Jag är helt förundrad för själv har jag ingen karaktär alls.



Har du några recept som du brukar använda dig av?



Ha en fin dag! Kram

Postat av: Carina

Publicerad 2011-03-14 21:31:19

ÅÅÅ du är jätteduktig! Lägg ut nåt favoritrecept! För mig blir det nog för mycket fika denna vecka...

Kram på dej!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-15 08:43:59

Shit vad duktig du är!! Du har verkligen visat att det går bara man vill!! Å fort gick det oxå!



Sedan kan jag väl erkänna att Carinas kompis som var intresserad av din syskonvagn, om du vill sälja den till sommaren, är JAG. Så det är bara att höra av sig om du bestämmer dig.



Bilstols Adaptern till buggan köper jag oxå gärna! :)



Krya på er!!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela