Rosadagar

21 maj.

Publicerad 2011-05-21 20:37:04 i Shopping

Idag har jag och tjejerna varit och rantat hela eftermiddan medan sambon jobbat flitigt hemma i badrummet. Fick det mesta på listan fixat, perfekt! Tyvärr fick jag aldrig nån hjälp på Blomsterlandet när jag skulle höra om häckar... fanns inte en kotte som jobbade där! Kanske får med sambon till en annan handelsträdgård imorgon.

Var bland annat in på en ny köksbutik som öppnat i stan, servir.se. Hade en massa bakgrejer och köksgrejer med för den delen. Men just nu är de bak jag är inriktad på eftersom de snart är dax för kalas här i huset! Kom hem med lite nya muffinsformar, undra om man kan ha för många?! Haha... Är även sugen på att shoppa lite mer bakgrejer! Får se om det blir en sväng dit snart igen :)


Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-22 14:15:49

Vilka fina muffinsformar du hittat! Jag har kollat på de med spetsmönster på nätet men inte slagit till ännu. Bakgrejer är himla kul att köpa!



Kram kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-22 17:00:36

Jättefina..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela