Rosadagar

Galen.

Publicerad 2011-05-21 22:03:44 i Dagarna med prinsessan

Jag blir galen på dessa kvällar!! Isa är fortfarande vaken... Hon har börjat somna på dagarna igen. Ett tag gick det bra men nu sista veckan har hon varit vaken LÄNGE varje kväll. Blir ju liksom en ond cirkel tillslut. Imorgon måste hon vara vaken hela dagen. Men är ett stort projekt runt middagstid att hålla henne vaken. Så fort hon varvar ner och stannar till somnar hon.

Nä nu ska jag göra ett nytt försök att få henne att sova!! Sen ska jag njuta av lite Ben & Jerry's i soffan i min ensamhet... sambon är borta hos grannen och svetsar, haha vilket lördagsnöje!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-05-22 12:00:53

Ja du, de hade nog kul för jag hörde hur de garvade där ute fast jag körde både diskmaskin å torktumlaren...



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela