Rosadagar

Resan närmar sig!

Publicerad 2011-10-29 23:03:54 i Resor

Kändes som att det var evigheter tills vi skulle åka när vi bokade... men nu är det nära nära nära :D Bara två veckor kvar tills jag och två till tjejer åker till Stockholm. Ska bli så skoj! Massa shopping, gå på Mama-galan, bo på hotell, äta god mat ostört och bara vara...

Åker ner själv redan på torsdag för att träffa finaste Sofia med familj. Sen på lördag kommer resten ner :) Behöver väl inte säga att jag LÄNGTAR?!


Bor gör vi på nybyggda Scandic Grand Central... ligger centralt på Kungsgatan så det blir perfekt får vi hoppas :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-10-30 21:51:06

Som jag längtar!!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-02 17:05:29

Åh jag vill med åka till Stockholm=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela