Rosadagar

Sovrummet

Publicerad 2008-11-14 14:34:58 i Hemma hos oss

Äntligen ska ja bjuda på lite bilder från hemmet!! Har varit alldeles för lite av de här på bloggen. Först ut är sovrummet...

Sovrummet är inte så stort då vi valt att ha en hel vägg med skjutdörrsgarderober... men var nödvändigt för att få plats me våra kläder. Sen är de ju extra trångt nu när Isas vagga ska rymmas där inne oxå...

Just nu är de VÄLDIGT VITT... men funderar på en fondvägg bakom sängen eller några snygga tavlor. Men har inte riktigt bestämt mig än för vad.





Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2008-11-14 22:09:04

Fint!!!



Jag röstar på någon eller några tavlor ovanför sängen. Om jag får rösta? :)

Postat av: mamma russin

Publicerad 2008-11-14 23:09:10

jättefint ni har det..:) jag gillar ju vitt.. men kanske ett stort tyg på väggen bakom sängen?? tror jag skulle bli snyggt..

ha det gott...

kram

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-11-15 21:47:04

Vad smart tänkt av er att gömma tv:n inne i garderoben!

Kram Sandra

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-16 19:39:11

Snyggt! Smart att ha TV inne i garderoben, och väldigt snygga garderober! Tror som ovanstående inlägg att det kan vara fint med något över sängen.

kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-17 11:16:51

Jag gillar ju vitt så jag tycker inte ni ska ha någon fondvägg, men som tidigare kommentarer kanske nån tavla med er som motiv på väggen bakom sängen.

Postat av: Liw

Publicerad 2008-11-20 17:19:05

va fint ni har det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela