Rosadagar

God fortsättning!

Publicerad 2011-12-30 23:40:04 i Allmänt

Julen firades här hemma hos oss. Ganska så fullt upp innan med en heldel som skulle förberedas, julklappar som skulle inhandlas och massor att göra på jobbet. Så det var en smått stressad mamma här hemma :) Men efter allt stök på julafton kunde jag slappna av! 

Tomten fick vi besök av. Isa hon var inte alls rädd och satt i hans knä till och med. Thea var mer avvaktande och skulle inte gå fram till han, men inge gråt. Tjejerna fick MASSOR av julklappar. Hann knappt titta vad de var innan nästa skulle öppnas. Jag hade tydligen också varit snäll för jag fick också en massa fina saker :)





Var inte alls flitig med kamera på julafton... nåt jag verkligen inte kan är att fota när det är mörkt! Gillar inte alls att använda blixten heller men var tvungen för att få till nån bild alls.






Här kommer en bild på årets julkort som vi beställde från Print with Wings. Supernöjd och snabbt gick de när man var ute i sista sekunden som jag var i vanlig ordning ;)

Hoppas ni får en bra sista dag på året imorgon och GOTT NYTT ÅR! Om de nu finns kvar några läsare här inne vid det här laget... är ju inte den flitigaste bloggaren.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-01-01 08:43:43

Gott nytt år! Jättefint julkort!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela