Rosadagar

Åkpåsar del 2

Publicerad 2008-08-15 23:45:32 i Dagarna med prinsessan

Nu har jag nog hittat åkpåsen ja vill ha tackvare tipset från Jenny, super tack för de tipset! Så bra de kan vara me bloggen ibland... för har sett bilder på den tidigare men inte klurat ut va de var för märke.

Märket är Simpleworld å säljs i deras egen webshop för 1095:- helt ok pris för den delen oxå! Blir nog en babyrosa eller cerise... men fanns bara bild på den babyrosa så har mailat å frågat om dom har bild på den andra. Även den här limegröna var härlig i färgen! Hihi skulle vara kul me några olika å ta den man känner för den dan ; )


   

Kommentarer

Postat av: Jenny & Lilla S

Publicerad 2008-08-16 08:31:25

Kul att jag kunde hjälpa till! :-) Den limegröna är verkligen supersnygg den också, har suktat lite efter den till min bruna vagn :-P

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-16 18:21:35

Den var ju jättefin!!! Jag tror på den ljusrosa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela