Rosadagar

Shopping i Happis

Publicerad 2008-08-20 23:02:56 i Shopping



Här kommer en bild på shoppingen i Happis igår... blev mest lite grejer till Isas rum å sen hittade ja nya fina kuddar till vardagsrummet eller sovrummet har inte riktigt bestämt mig! Sen blev de äntligen av att ja köpte den större Marimekko skålen... ångrade ju mig sist då ja bara shoppade den lilla.

♥ Mjukisdjur BARNSLIG Flodhäst & giraff 49:-/st
♥ Påslakan FABLER Hjärta 119:-
♥ Fleece filt KORALL ROCKA 39:-
♥ KRAMA Tvättlapp 29:-
♥ Vit kudde OFELIA BLAD 119:-
♥ Marimekko skål 139:- från Fabriksbutiken

Kommentarer

Postat av: Mirka

Publicerad 2008-08-20 23:19:59

Vilka fina grejer du shoppat! Kan du inte ta och visa det där påslakanet bäddat och klart sen så man får se hur fin den är?



Och de där tvättlapparna..helt underbara, och mitt liv skulle inte vara detsamma utan dem;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-22 09:49:32

Fina saker! Jag vill oxå till IKEA!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela