Rosadagar

Matsedel

Publicerad 2008-10-22 23:14:47 i Mat & bak

Var ett tag sen ja gjorde en matsedel nu... men nu har ja gjort en för en hel vecka! Har även testat å beställa hem mat via webben, så imorgon mellan 19-21 så ska vi få allt levererat hem. Har aldrig testat de tidigare för är ganska nytt att man kan göra de här i stan...

Så här ser kommande vecka ut... recept kommer upp eftersom!

Torsdag: Thaiwok me lövbiff och ris
Fredag: Tacos
Lördag: Fläksfiléspett med krämig morotspasta
Söndag: Snabba kycklingen
Måndag: Spagetti och köttfärssås
Tisdag: Palt
Onsdag: Sweet chili wok med ris

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-23 08:45:28

haha bra där! nu påminde du mig om min egen matlista som jag glömt bort. haha.. ska ta tag i den efter helgen då jag ska storhandla

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-24 09:59:00

Det är så himla bra och enkelt när man gör en matsedel. Men vi är så dåliga på det tyvärr. Kan tänka mig sen när barnen kommer att man verkligen måste planera, blir rätt jobbigt att åka till affären var och varannan dag.

Låter gott dessutom!

Ha en härlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela